Ta bort avsnitt från lista som följs?

Hej!
Tack för en bra app.
Är det inte dags att tänka om när det gäller program och nya avsnitt som man följer?

Väldigt svårt att få överblick över vilka avsnitt som man lyssnat på och vilka som man ska lyssna på. Jobba på sortera, och ta bort avsnitt som man inte vill lysdna på, tex kanske man lyssnat 70% och känner sig nöjd med det. Eller så är det inte intressant och då vill man ta bort det från listan. Kanske vill man kunna sortera på program? Datum? Etc

Med vänlig hälsning,
Ulf

Kommentarer

  • Hej Ulf!
    Jag har inte hört något om att det just nu finns planer på att göra om "Program du följer"-listan, men självklart kommer allt i appen utvärderas allt eftersom. Men det är bra förslag och synpunkter du har. Jag tar med dessa vid möte med utvecklarna. tack så mycket!