Ta bort avsnitt från Dina nya avsnitt

Hej!

Jag skulle önska att det fanns en funktion som skulle göra att jag kan ta bort nya avsnitt som jag inte är intresserad av i listan över Dina nya avsnitt (efter att man har klickat på Visa alla).

Jag går in väldigt ofta där och letar efter nya avsnitt och många avsnitt ligger kvar där överst länge (det är som att de är pinned eller någonting) så att jag måste scrolla igenom listan varje gång för att se om det finns något nytt eftersom allt ligger huller om buller.

Om jag bara kunde ta bort de avsnitt jag antingen inte är intresserad av eller som jag redan har sett genom att svepa dem till höger - precis som i t.ex. Min lista - skulle de sluta att vara i vägen för andra nya avsnitt som jag inte lagt märke till än.

Tack på förhand!
Mvh
Ida

Kommentarer

  • Hej!

    De där som lägger sig i toppen är ju ett elände. Felet beror på att appen idag räknar ut hur nytt ett avsnitt är efter när det sänds, eller i det här fallet ska sändas, i FM.

    Framtidsavsnitt
    Om du har exempelvis Spanarna som ett program du följer, och de letar upp trettio "nya" gamla avsnitt (trevligt!) som publiceras på ett bräde i juli, men sänds ett efter ett i FM fram till i mitten av augusti i augusti, så kommer det att ligga en stor propp

    Så ska det förstås inte funka, men att bygga om appen så att den struntar i FM och endast bryr sig om vad som är nytt i appen, är mycket svårare än vad man kan tro.

    Att tillfälligt sluta följa Spanarna, åtminstone tills nästan alla "framtida avsnitt" har sänts, är det enda sättet att få till en fungerande lista.

    Möjlig lösning?
    Jag (eller förmodligen en smart lyssnare) har någon gång föreslagit att vi borde ha en funktion där det som användare ska gå att välja om man vill visa avsnitt vars sändningstid ligger i framtiden eller inte.

    Eftersom jag har glömt om detta var svårt/omöjligt att göra, eller enbart svårt/omöjligt att prioritera just då, tar jag och dammar av det förslaget igen!
    Annika Webbmaster