Ta bort artikel från er webbplats

hejsan det är nämligen så att mitt barn varit med i en av era artiklar för länge sedan här och bilden på mitt barn visas i sökmotorer. Då integriteten är viktig för oss vill vi veta hur man kan kontakta er så att ni tar bort bilden från hemsidan.

Kommentarer

  • Hej!

    Kontakta i första hand den redaktion det gäller. E-postadress till programmet eller kanalen ska alltid stå i nederkanten på programmets sida, så gå till den sida där artikeln med ditt barn ligger och se vilken adress det är som gäller. Skriv sedan dit och be att de hjälper dig.

    Jag bifogar ett exempel på var du ska leta efter adressen:

    Lycka till!

    Annika Webbmaster
  • Hej! Om radioprogrammet är borta dvs redaktionen lagts ned hur gör man då?
  • Skriv till mig på webmaster@sverigesradio.se så reder vi ut det!
    Annika Webbmaster
  • Sarahs fråga är flyttad hit:
    Kan jag ladda hem app till PC?
    Annika Webbmaster