SWITCHER inväntar fortfarande svar från P3 Osignat

Hej, jag mailade även er 17 Okt angående svar om våran låt får vara med
och har fortfarande ej fått något svar om vårat låtbidrag är med eller ej, vilket framgår i eran web att det kan ta ett par dagar, skickade nämligen in låten för över ca 3 veckor sedan. Tacksam för svar.
Mvh Clas, SWITCHER

Kommentarer

  • Hej
    Jag har bett redaktionen svara.
    Mvh
  • Hej igen Janne, nu har det ytterligare gått en tid och vi i SWITCHER har fortfarande inte fått något som helst svar från P3 osignat om vårat låtbidrag är med eller inte.
    Vad sitter egentligen problemet i att vi har blivit ignorerade på detta sätt?
    Nu är måttet rågat.
    / Clas
  • Hej
    Det var tråkigt. Jag har åter sänt din fråga till redaktionen och till ansvarige utgivaren.
    Mvh