Sverigesradio.se fungerar dåligt i iPad

Hej Använder frekvent rubr ingång till SR men den fungerar sedan en tid tillbaka dåligt i min iPad. Huvudet, där man kan välja det man vill läsa, lyssna på etc, är till o från borta. Dvs det var försvunnet i början av veckan, återkom och är borta igen. Dessutom fungerar det just nu inte alls att klicka på länkar.
Har inte några liknande problem med andra sidor

Jag använder iPad och har auto uppdatering av appar.

Vänlig hälsning
Eva

Kommentarer

  • Hej
    Vilken version av iOS har du på din iPad, och vilken version av iPad är det?

    mvh
  • hej
    Senaste ios 13.3.1
    iPad Pro inköpt ny 2018
  • Jag ska kolla på min hemma, och be en kollega titta också - men skulle du kunna testa att öppna den i inkognitoläge och se hur det blir då?

    mvh
  • Hej igen
    Testade det och det verkar fungera. Varför då?
    Ska jag fortsätta med det?
    /eva
  • Då är det nog bara att din iPad håller kvar lite gammal kod.
    När man använder inkognitoläge så hämtar man garanterat den senaste versionen av en sida, men i ett vanligt fönster så kan den lagra delar för att det ska gå snabbare att ladda, och ibland så kollar den inte efter uppdateringar som den borde.
    Du kan testa att dels bara öppna en ny tabb och se om det hjälper, och kanske att ladda om sidan några ggr. Jag är osäker på om det finns något sätt att rensa den lokala lagringen på just plattor och telefoner.

    mvh
  • Tack för hjälp! 😊