Sveriges Radio slutade fungera i Sonos

Hej
Detta hände idag 31/3. Först slutade P3 och sedan P1.
Jag tog bort tjänsten och la tillbaka den samma men det hjäpte inte.
"Unable to browse music" visas i displayen.
Vad kan detta bero på?

Mvh Kari

Kommentarer

  • Hej.
    Kompletterar detta med lite skärmbilder från imorse.
    Det har varit sturl lite till och från "den sista tiden" med att en ström slutade (kommer inte ihåg vad felmeddeladet var).

    Hälsningar
    Stjepan
  • Tack, vi felsöker.

    Det ska gå att lyssna på alla kanaler och många av våra program via Tunein, så jag rekommenderar att ni gör det tills vi förstått var felet finns.
    Annika Webbmaster
  • Felet är lokaliserat och jag hoppas att allt fungerar igen snart!

    Tack för att ni rapporterade in det.
    Annika Webbmaster
  • Tunneln verkar fungera, tack!
    Har det alltid gjort det? Jag tyckte inte att de fanns där förut.
    Mvh Kari
  • Jag har lyssnat på TuneIn hela morgonen.

    TuneIn har alltid fungerat, utom när det varit nere...
  • SR-kanalerna fungerar i Sonos igen.
  • Ja, det kom igång runt klockan 10. Tack för att du bekräftade att det även märks ute i era apparater!

    Vi ser över om vi kan skapa någon form av automatiskt larm som får oss att märka den här typen av fel snabbare framöver.

    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster