Sveriges Radio Play misslyckad uppdatering

Hej! Har använt Play under lång tid och laddar ned avsnitt från 21 olika poddar/program.
För någon vecka sedan har ni uppdaterat appen i flera avseenden. I alla menyer i stort sett redovisas poddarna med tre eller fyra rader. Poddnamn, Namn på aktuellt avsnitt, Personer och i vissa menyer finns också en Statusrad.

I menyn Nedladdat finns det fyra rader med info för varje nedladdat avsnitt.
I menyn Favoriter under fliken Senaste avsnitten finns det nu endast tre rader med info. Poddnamnet har försvunnit vid senaste uppdateringen av appen.
Jag ser inte längre vad podden heter innan jag trycker på den och får upp en helt ny bild där jag kan ladda ned programmet.

Av namnet på avsnittet (t.ex. "Vart har ordet kickers tagit vägen?") kan man inte alltid lista ut vilken podd avsnittet kommer från. Att det är Språket ser man först när man klickar på avsnittet och byter sida.

Kan vi få tillbaka podnamnet under fliken Senaste avsnittet?

Hälsningar
Anders Lindberg

Kommentarer

  • Hej
    I den uppdatering som nu är på väg ut ser du vilket program avsnittet är hämtat ifrån.
    Mvh