Sveriges radio play med Wear OS

Hej,

Har Sveriges radio play stöd för Wear OS så att jag får pushnotiser på min smartklocka?

Kommentarer

  • Hej igen,

    Jag fick just svar på min egen fråga, när jag fick en push-notis på min smartklocka. Mycket bra för mig som är döv att till exempel kunna få VMA på det här sättet!
  • Oj, kul!

    Jag visste inte att det fungerade och inser att jag behöver sätta mig in i det.

    Tack för att du återkom när du själv fick svar på frågan.
    Annika Webbmaster