Sveriges radio play

jag kan inte stänga av appen Sveriges radio play på annat sätt än i telefonens inställningar "tvinga avslut"

Kommentarer

  • Hej
    Ser du att programmet drar ström i bakgrunden när det inte används?

    Om det bara är så att den ligger kvar bland öppna appar men inte drar någon ström så är det så vitt jag vet så att man kan stänga några appar längre, utan de ligger alltid pausade i bakgrunden om man inte tvingar bort dem.

    mvh