Sveriges Radio Appen som fått ett fel nu som måste åtgärdas så snabbt som möjligt

Älskar appen men blivit ett fel nu - lyssnar  med hörlur kan trycka 2ggr flyttar 15sek fram och 3ggr flyttar 15sek bak men nu när 3ggr flyttar bakåt till början av programmet på podkasten kvällspasset och man har ingen aning var man var förut och det har alltid förut fungerat som det ska, fungerar på andra appar så det är inte hörlurarnas fel. mvh Tommie

Kommentarer

  • Hej Tommie,

    jag gissar på att du använder Play för Android baserat på felet du rapporterar. Vi har hittat felet och har hunnit fixa det också, så fixen kommer att följa med ut i nästa release. Tack för att du hörde av dig med felrapporten!
  • Hoppas det inte tar lång tid nu är det två veckor till som gått...

    och om man skulle läsa om beta så stod det på ryska...?

    och jag försökte få beta stod jag skulle vänta några minuter för att uppdateras
    men det hände aldrig något och nu vill jag inte prova det mera
    utan jag vill ju att det ska fungera som förut
  • Hej Tommie!

    Betaversionen kom ut först idag. Denna version kommer att ligga ute som beta utan att släppas på bredare front lite längre än vanligt, i och med att vi absolut inte vill introducera några nya buggar under rådande corona-kris.

    Här står hur du gör för att bli beta-testare:
    Testa nya Android-appar innan de blir tillgängliga för allmänheten .
    Annika Webbmaster