Svensktoppen

Vad har hänt med databasen över Svensktoppen, alla låtar och placeringar etc? Den var ju fantastiskt bra när man undrade över vilken artist som sjöng en viss låt etc, men nu hittar jag inte den längre.
Fredrika

Kommentarer

  • Hej Fredrika!

    Är det denna lista du är på jakt efter?

    Den hittar du i så fall här:

    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Nej, det är en lista som tidigare fanns på er sida på https://sverigesradio.se/dm/app/svensktoppen-du/index.html

    Sidan finns med funktionerna/sökningar funkar ej.

    Fredrika
  • Hej Fredrika!

    Tack för förtydligande. Jag skickade iväg ett mejl till redaktionen gällande detta och frågade vad som kan ha skett. Så fort jag får svar från dem så återkommer jag till dig här i tråden.
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)