Svårt hitta poddar i appen

Det är svårt att hitta poddar i appen.
Jag skulle vilja att poddar fick en egen kategori vid kanalerna i hitta program (samma ställe där man kan söka per kategori)

När man frisöker efter program så får man tex inte upp DPS om man söker på podd eftersom den inte heter något med podd.

Kommentarer

  • Hej Robert!
    De allra flesta program har nedladdningsbar podd både i appen och på sajten. I appen sitter nedladdningsknappen på samma knapp som Lyssna (en liten nedåtpil).
    Inga program har ordet "podd" i sitt namn så du kan bara söka på programnamnet. DPS är "Det politiska spelet" eller hur? Appen förstår inte förkortningar så du måste skriva ut namnet, men "det politiska" räcker.

  • Ska försöka vara övertydlig den här gången...

    Endast program som sänds i FM-bandet går att hitta under kanaler. Vad jag skulle önska är att vi förutom kan söka program efter kanal (P1, P2 osv) även kunde söka efter poddar.

    Bifogar skärmdump så att det tydligt framgår vilken vy jag menar.

    Och jo, de flesta av era poddar (alltså program inte primärt gjorda för FM) har ordet podd i namnet, dock inte konsekvent alla så textsökning garanterar inte att jag hittar alla poddar.

    Bifogad fil:

  • Då ber jag så mycket om ursäkt för jag missuppfattade dig. I appen syns endast avsnitt, dvs det som finns i tablån och har sänts i FM. Allt annat hittas lättast på sajten (som är anpassad till mobiltelefoner) exempelvis på Poddradiosidan: http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?progr...
    Jag tar med mig detta som ett önskemål och ett tips till apputvecklarna.

  • Toppen toppen :-)