Support av IE11 ?

Hej Jag använder IE11 och vad jag förstått så kommer MS att göra det till 2025.

Idag går det inte att välja lokalkanaler i menyn typ (P4 sthlm osv.), inte att klicka på "Visa fler" artiklar i botten av sidan.
Har ni slutat supporta IE11 ??

Kommentarer

  • Hej!

    Vi har haft en bugg, som nyss ska vara löst.

    Kvarstår ditt fel?
    Annika Webbmaster
  • Typiskt, jag har prövat i flera timmar och när man äntligen bestämmer sig för att ifrågasätta så är problemet redan löst, ja det fungerar nu. TACK
  • Visst är det typiskt!

    Tack för att du tog dig tid att rapportera in felet. Vi såg det först när lyssnare skrev om det, så denna typ av återkoppling är viktig. Denna gång var det dock ett par lyssnare som hann före dig.

    (Om saker brukar lösa sig just när du ifrågasätter dem, så vill vi förstås att du är blixtsnabb om du dyker på nya knasigheter!)

    Annika Webbmaster