Studio 1:s reporter

Varför använder ni er av en reporter som uttalar svenska dåligt och även har dåligt flyt då han talar svenska? Jag hade mycket svårt att förstå vad studio-1:s reporter Firas Jonblat sa i dagens program (30/6). Han hade svårt att uttala orden då han läste innantill och även svårt att uttala många ord.

Kommentarer

  • Hej Maria
    Eftersom det här är ett tekniskt supportforum, så kan jag inte svara på den typen av frågor. Skriv gärna direkt till Studio Ett. Adress finns längst ner på sidan.

  • Varför säger SR  Studio 1 P1 Handikadde  när det heter Funktionshindrade????
  • Som sagt ovan så är detta ett tekniskt supportforum.
    Du kan kontakta Studio Etts redaktion på studioett@sverigesradio.se

    mvh