Streaming Radio: Saknar kanaler hos iTunes

Har Sveriges Radio något skäl att inte göra P2 Klassiskt tillgängligt via internet som streaming radio.
Jag skulle uppskatta att med iTunes under valet Classical kunna finna Sveriges Radios klassiska utbud.
I iTunes->Internet Radio->Classical finner jag 306 streams men inte Sveriges Radio P2
MVH
Tom Axehult

Kommentarer

  • Hej, jag försöker få ett svar på detta.
  • Hej
    Svaret är att vi har anmält alla kanler till Apple, men de väljer vilka de vill använda, och de vill inte lägga till t.ex. P2 och P3.

    Mvh