Streama via BOSE

Jag använder BOSE. Jag försöker hitta P4 Bjällerkland genom att söka i BOSE appen för att ställa in den som fast kanal.

Söker jag på Sveriges Radio får jag många träffar däribland på P4 kanaler. Dock ingen Bjällerklang.....

Tacksam för söktips.

Kommentarer

  • Hej
    Ser du kanske SR-Extra12 i listan, så borde det fungera också.
    Mvh
  • Hej Janne.

    1. sedan tidigare har jag SR Extra 11 (utan bindestreck) 11= står bara webbradio. Vet inte inriktning på den kanalen. Vet du?
    2. Hittade SR Extra (utan bindestreck) 12 - tack.

    Finns det någon förteckning över Webbradio kanaler?

    tack
  • Hej
    Julkanalerna sänds på dessa extrakanaler under en begränsad tid. Så på SR Extra 11 hittar du nu P2 Klassisk Jul.
    Annars kan dessa kanaler innehålla vad som helst, som t.ex. sportevenemang eller kommunfullmäktigesändningar.
    http://sverigesradio.se/sida/allakanaler.aspx  visar våra kanaler.
    Vi har också direktlänkar i olika format att laborera med.
    http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3756&grupp=10632
    Mvh
  • ok, imponerade stort utbud via många olika distributionssätt.

    Mycket att hålla reda på och dona med.

    Tack