Streama P2

Hej. Otroligt synd att ni stängt P2 Klassiskt och Världen. Om jag vill streama SR på internet och vill ha dessa genrer, hur gör jag? Mvh Sten

Kommentarer

  • Hej!

    Du kan sterama program från oss (eller kanalen P2 när programmen sänds) med musik från dessa genrer.

    Lista över P2:s program

    P2 Klassiskt finns inte längre som egen kanal, men ett program med samma namn finner du här:
     P2 Klassiskt

    Klassisk musik hörs ofta i våra konserter hos P2 Live och i det nattliga programmet Notturno. Dessutom finns det klassisk musik men med "mer prat" emellan i program som Klassisk morgon, Klassisk förmiddag och P2 på hemväg, för att nämna några av alla fina P2-program!

    P2 Världens utbud kan höras i program som Klingan i P2 och P2 Live Folk- och världsmusik somt i viss mån i Kalejdoskop, Rendezvous och i Elektroniskt i P2.

    Tack för att du har lyssnat på dessa kanaler!
    Annika Webbmaster