Störningar

Hej varför hackar sändningen hela tiden? Typ sså här ddet är sså fruktansvärt jjobigt att llysna på. Det hhackar både ppå internet rradion och ppå den marksända?!

Kommentarer

  • Hej
    Var lyssnar du - och är det på alla kanaler?

    mvh
  • Tjena jag bor i Vaggeryd o jobbar i Hillerstorp. Bara på P3. Men både på vebb o nät.
    Mvh Stefan.
  • Hej
    Är det fortfarande problem?
    Jag vet att detta hände i ditt område förra veckan också, och då var det problem med någon hårdvara.

    mvh
  • Tjena. Det hackar fortfarande på P3 sändningen! Det går inte att lyssna så irriterande.
    Vad är problemet? Ni vet ju om att det hackar. Byt den felaktiga delen eller justera bort det.!!
  • Hej
    Hur lyssnar du?
    Via webben / appen får jag inga störningar på just P3, och vi har inte heller fått in några andra rapporter.

    mvh