startsida

Hur gör jag för att få upp favoriter istället för populärt när jag startar er app?

Kommentarer

  • Hej
    Appen brukar starta där man var vid senaste stängning. Fungerar det?
    Mvh
  • Jag har samma tanke - är ointresserad av livesändningar, är default när man öppnar appen. Irriterande.
  • Tack för att du berättar det!

    I den senaste versionen av appen är det en hemskärm du kommer till så snart appens data försvinner ur telefonens RAM-minne, annars ska det vara det ställe du senast var på, exempelvis Favoriter. Annars kan du enkelt ta dig dit via menyn, som du når uppe i vänstra hörnet (tre streck).

    Hur snart appen ramlar ur RAM-minnet, varierar beroende på vilken telefon du har och hur du använder den. Om du stänger ned appen genom att "svepa bort" den inträffar det t ex direkt. Ett råd, som inte bara gäller vår app, är att inte stänga ned de appar du använder ofta, ett annat är att undvika appar som rensar data.

    Hemskärmen ska hjälpa besökare att lättare hitta innehåll i appens rika utbud och är inte bara en plats för livesändningar. Om du bläddrar nedåt på skärmen, finner du mer innehåll.
    Annika Webbmaster