Android: Väckarklockan går inte att skrolla

Finns det något sätt att stänga ner spelaren när man lyssnat färdigt, allrahelst eftersom den tar upp en del av skärmen och att sidorna varken anpassar sig eller går att scrolla.

Kommentarer

  • Hej
    Om du scrollar nedåt på en sida så göms den.

    mvh
  • Tack för snabbt svar. Tyvärr så fungerar det inte att scrolla. Provat att scrolla, byta flik men inget hjälper.

  • Så bra att du lade in en bild, eftersom det därmed blev tydligt att din fråga gäller appen, medan min kollega Karolinas svar handlar om hur det fungerar på vår hemsida!

    Vi får därför svara annorlunda på din fråga:
    Finns det något sätt att stänga ner spelaren när man lyssnat färdigt, allrahelst eftersom den tar upp en del av skärmen och att sidorna varken anpassar sig eller går att scrolla.
    Nej. I appen är spelaren ständigt synlig.

    Är det i någon speciell vy du tycker att det är besvärande?
    Annika Webbmaster
  • Det som är problemet just nu är sidan för väckarklockan som inte går att scrolla, kan heller inte scrolla om jag vänder på mobilen.

  • Så bör det inte vara. Alla appens sidor bör vara skroll-bara - om informationen inte syns i sin helhet.

    Jag tar upp detta med Android-utvecklarna. Tack för att du tog dig tid att förklara problemet!
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    I den senaste versionen av appen, 20.9.7, ingår denna förbättring:
    Fix som löser bug så att stänga av alarmknappen syns i alla telefoner.
    Tack för att du hjälpte oss att förstå problemet, och hör av dig om det fortfarande är svårt att använda alarmet hos dig efter uppdatering till denna version.

    Annika Webbmaster