Stämmer inte

Min app spelar inte rätt vid direktsändning. Det är inte alls väder som det står. Tex.

Kommentarer

  • Har samma problem. Omöjligt att få P1 att sända direkt. Ibland loopar den och tar om ett program. Just nu ligger "direktsändningen" en timme efter. Sänder Sommar ist för På minuten och det rättar inte till sig trots omstart av androiden. (Det har varit så ett tag, men det brukade rätta till sig efter omstart.) Och det här mejlet är inte heller lätt att skriva. Sidan hoppar till toppen varje gång man raderar..
  • Samma problem hos mig. Android
  • Hej
    Vi är medvetna om problemet och arbetar med att lösa det.
    I spelaren på https://www.sverigesradio.se är det korrekt.

    mvh
  • Ja tack, förstår nu att fler har problem. Upptäckte att websidan funkar så länge.
    Tack för svar!
  • Nu ska detta vara löst, men med följdproblem som att det inte går att backa i direktströmmen.

    Marias rapport om att forumet beter sig märkligt i mobiler, har jag själv rapporterat in till det företag som utvecklar forumet, men jag påminner dem om att just detta att man "flyger till toppen av sidan" är ett stort irritationsmoment!
    Mer kärlek till mobilversionen! - Förslag - Kundo
    Annika Webbmaster
  • Jag hade fel. Det som hindrade denna match från att sändas på webben var att kommentatorn hastigt blivit sjuk, inte de tekniska problem vi hade vid samma tid.

    Det spelar förstås mindre roll för er - matchen gick ju inte att höra bättre för det, men för oss som försöker förhindra att fel uppstår och försöker hitta lösningar för att nå ut med rätt information snabbt när det blir problem är det stor skillnad!
    Annika Webbmaster