sr.se fyllde min hårddisk

Hej,

sr.se fyllde min hårddisk, vet ni vad det kan bero på?

Kommentarer

  • Hej
    Jag ser att det är en Mac, men vilken webbläsare är det du använder?

    mvh
  • Safari

  • Hej
    Det verkar vara ett problem med Safari och localForage som vi använder istället för cookies.
    Det verkar vara oklart om det är en bugg eller bara är hur Safari beter sig (att den tar så mycket utrymme den kan), men vi ska titta på det, och se om vi kan göra något åt det.

    mvh