SRplay-appen

Appen öppnar men stänger ner direkt.
Har ominstallerat, gjort reset på mobilen o tagit ut o satt tillbaka simkortet, men inget funkar.
Vad göra?

/Roger

Kommentarer

  • ...glömde meddela: modell Iphone 7, ios 13.1.2
  • Hej
    Det är någon mer som skrivit om detta, så jag slår ihop dessa trådar och pingar in app-teamet.

    mvh
  • V.20.7.10 fungerar inte av SR’s app för IOS
    Jag har en IPhone Xs med IOS 13.1.2 och efter senaste uppdateringen av SR’s app startar appen och sedan stänger den ner sig själv. Jag har startar om mobilen men det hjälper inte.
    Johan

  • Samma problem för mig.
    IOS 13.1.2 på IPhone SE
  • Yes!!!
    Fixade själv!
    Gick till inställningar, allmänt,programuppdatering och
    Installerade 13.6😀
    SR play-appen funkar igen!

    /Roger

  • hej!
    jag förstår inte varför jag får endast alternativet med förkortad musik när jag ska lyssna på Sommar. Hur ska jag göra för att kunna välja långa versionen?

    vänliga hälsningar
    Lena
  • Ni gör reklam ... följ våra direktrapporteringar från fotbollsallsvenskan i vår app.
    Hittar inget i appen.
    Har sökt via webben sverigesradio.se och hittar då dessa sändningar om man anger extrasändningar ...
    Inte lätt att hitta för en som inte vet hur man ska göra

  • Hej
    Om man klickar på 'Visa alla' högst upp till höger om Direktsändning så kommer man till en sida med alla kanaler - och där finns en flik för extrasändningar.

    Men precis som du noterar så finns det inget sätt för Radiosporten (eller andra) att lyfta just sina extrasändningar i appen, så som de kan göra på webben.
    Det är något jag tar med till vidareutvecklingen av appen.

    mvh