SRplay appen har slutat fungera i min Iphone X. Delitat och laddat om samt startat om telefonen.

SRplay har slutat fungera i min Iphone X. Delitat och laddat om samt startat om tel.
Vad gör jag?

Kommentarer

  • Hej
    Får du något felmeddelande?

  • Internetkoppling finns, allt övrigt fungerar
  • Har du testat hårdare omstart? Jag har ingen X här men jag tror man håller in ena volymknappen och sidoknappen några sekunder så startar telefonen om.
  • Japp, gjorde en nu samt återladdade SR-appen. Ingen skillnad, det fungerar fortfarande inte. Det har dock fungerat tidigare i åtminstone ett halvår.
  • Fungerar igen!
  • Ok, vad bra. Tack för att du hörde av dig igen!