Srplay

Ladda ner (sommar) med eller utan musik, får endast utan musik, andra får valet med eller utan, vad är problemet.

Android 10

Kommentarer

  • Hej
    Om du är inne på ett avsnittskort (du börjar alltså inte spela programmet) och klickar på de tre punkterna högst upp i högra hörnet så kan du välja med eller utan musik.

    Dock så finns versionen med musik först efter att programmet sänts.

    mvh