Srappen på ios kräver internet för att spela upp nerladdat

Brukar ladda ner podcasts och div dokumentärer innan långa bilresor då kan man lyssna då det inte finns något intressant live,
Men nu.kräver den internetanslutning för att spela upp något nerladdat, tossigt

M

Kommentarer

  • Hej Bob och förlåt att vi missat att svara!

    Har du fortfarande detta problem?

    Det skulle kunna uppstå i "särfall", misstänker jag, som ifall appen inte har öppnats med uppkoppling sedan en uppdatering och därför saknar en del data, men även det vill vi förstås råda bot på.

    Om felet kvarstår får du därför gärna berätta mer om hur detta visar sig (till exempel om det är någon del av appen som visar en laddningssnurra).
    Annika Webbmaster