SRappen går inte igång utan nätanslutning!(?)

Om jag laddar ner ProgramOD i WIFI-miljö så får jag inte igång appen se´n, när jag är på landet. Det är tråkigt!
Jag vill kunna använda en laddad SRapp även utan anslutning till nätet.

Kommentarer

  • Hej Börje!

    Det var verkligen inget vidare och jag förstår att du blir besviken. Det ska självfallet gå att lyssna utan uppkoppling på nedladdade filer. Berätta mer! Kommer du inte in i appen alls, eller startar appen, men utan att du kan nå innehållet? Vad sker?

    Vi har haft problem med att starta nedladdat innehåll på rätt sätt i vissa lägen. Det felet ska vara åtgärdat med version 5.3 av Sveriges Radio Play som släpptes i augusti. Kan du ha en äldre version av appen där felet kvarstår?

    Berätta mer om detta, för detta måste vi ju lösa så snart vi kan!
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika, tack för svar!
    Det gläder mig att du tycker det är rimligt att SR-play-appen ska gå igång utan anslutning till Internet.
    Det betyder väl att det borde gå att starta i mode "Nedladdat". Idag startar min i "Direkt" och hittar naturligtvis ingen info om vad som pågår just direkt. Därav får jag endast valet att "tvinga fram stängning". Trist!
    Jag lämnar nu Sony Ericsson och en App i version 3xx!! Införskaffat en ny Mobil där SR-play-appen är betydligt nyare. Ska kämpa med den ett tag...
    Börje P
  • Hoppas att du snart känner dig "hemma" i den nyare telefonen - och med den nyare versionen av appen!

    Om du skulle dyka på några problem med appen så vet du hur du når oss.

    Lycka till!
    Annika Webbmaster