SR via Comhem kabelteve

Jag har lyssnat till SR/P1, P2 och P3 via Comhems digitala kabeltv, enkel och störningsfri mottagning då man zappar mellan TV och radio.
Men sedan någon vecka tillbaka är SRs kanaler borta från kabelteven, dock finns internationella kanaler kvar, BBC m.fl.
Vad har hänt, är det tillfälligt avbrott eller är SR-kanalerna bortplockade från kabelteven?
Hälsningar,
Sten Månsson

Kommentarer

  • Hej Sten!
    Enligt Comhems egen support så ska dessa kanaler finnas:

    SR P1
    SR P2
    SR P3
    SR Sisuradio
    BBC World Service
    Radio France int
    NPR
    Om du inte får fram dessa (P1 ska exempelvis ha kanalplats 001) så är det bästa att ringa comhems support.