SR poddar på Yamaha Musiccast

Hej!
Hur lyssnar jag bäst på hela SR utbudet som poddar på min Yamaha Musiccast?
(Helst inte via Bluetooth, utan via någon tjänst som funkar direkt med min musiccast-device via wifi)

Mvh
Niklas

Kommentarer

  • Hej Niklas!

    Det ska gå att spela upp poddcasts via MusicCast-appen, men som det beskrivs här, verkar det rätt yxigt:
    Internet radio again opens in a sidebar, with the usual navigation options including a podcast section. But it badly needs a search option or at least an alphabetical jump list - good luck finding your podcast of choice among the thousands presented in one long list for each country. The scrolling is good but the names don’t load until a second or two after you stop, so you’re guessing as to where you are, and after a few minutes we just gave up searching /.../

    Helst inte via Bluetooth, utan via någon tjänst som funkar direkt med min musiccast-device via wifi

    Är att ansluta med Airplay ett godtagbart alternativ?
    How to Use Yamaha MusicCast With Airplay 2
    Annika Webbmaster