Sr play stänger av efter typ 12 minuter. Gäller båda våra telefoner och paddor. Inte bra

Kommentarer

  • Hej
    Vilka Os och versioner av dem har ni?
    Och är det samma version av appen på alla?

    mvh
  • 12.3.1 (16F203)
  • Hej
    Slutar de bara spela eller kraschar appen?

    mvh
  • Jag har samma problem. Vissa veckor fungerar det utmärkt. Idag tystnar den, som nu, efter bara en kort (ngra minuter) för att sen vara jätte trixig att få igång. Trist. Lägger tid på att få igång den.
    Tacksam för svar
    Åsa
  • Hej Åsa!

    Om felet uppstår när du lyssnar direkt på en kanal, kan du ha stött på ett problem vi har löst i senaste versionen av appen, 20.9.16. Uppdatera appen i så fall!

    Om felet inträffar när du lyssnar på program i efterhand, är det dock något annat fel. Återkom i så fall, så att vi kan felsöka det!
    Annika Webbmaster