SR Play-appen visar inte om ett avsnitt är spelat

Hej,

i och med den senaste uppdateringen av SR Play-appen verkar det tyvärr som att felet från December är tillbaka. Har jag lyssnat på ett avsnitt visas inte avsnittet som spelat. Istället, om avsnittet t.ex. är 56 minuter långt, visas "56 minuter kvar".

Kommentarer

  • Hej!

    Visst är det dagens uppdatering av Ios-appen, 20.1.3, som felar?

    Tack för att du så snabbt återkopplade!
    Annika Webbmaster
  • Version 20.1.3 ja.
  • Tack! Är det när du går in under Min sida och Fortsätt lyssna det saknas, eller är det på något annat ställe?

    Annika Webbmaster
  • Hej,

    använder inte Min lista. Använder istället "Program du följer" resp. "Dina nya avsnitt". Avsnitt som jag spelat visas som ospelade oavsett hur jag går in.
  • Tack!

    Om du går in på Min sida (inte Min lista) via länken nederst i appen, finns det en del som heter Lyssningshistorik. Ser det ut att vara rätt där?
    Annika Webbmaster
  • Nej, det är inte rätt under Lyssningshistorik.

    Lyssnade på en pod i förmiddags (56 minuter, lyssnade på hela) och nu när jag kollar står det "56 minuter kvar".
  • Hej igen,

    efter att ha använt appen ytterligare några dagar kan jag konstatera att:
    - lyssningshistoriken fungerar som den ska. Har jag lyssnat 14 minuter på ett avsnitt så kan jag fortsätta lyssna därifrån senare.
    - dock så fort jag lyssnat klart på ett avsnitt går det direkt tillbaka till "olyssnat". Dvs. ett avsnitt på 56 minuter jag lyssnat färdigt på visar direkt efter "56 min kvar". Det spelar ingen roll om jag går in via Lyssningshistorik eller Program du följer -> Nya avsnitt, de visar likadant.
  • Felet kvarstår och rapporterades in en gång till. Vi fortsätter felsökningen i den nya tråden.
    Annika Webbmaster
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.