SR Play: förenkla att gå till Direkt-läge (större knapp?)

Går inte att lyssna direkt på SR Play i appen (Android). Fungerat utan problem till idag. Står bara och snurrar. Hoppar inte igång.

Vad kan bara fel? Play-knappen är "död"

Kommentarer

  • Hej
    Det är för närvarande problem med strömmarna - i Android gör det att de inte fungerar alls, på iOS och webben ligger de efter.
    Vi arbetar för fullt med att lösa det.

    mvh
  • Tack Karolina för förklaringen! Trodde jag hade blivit tokig eftersom jag inte gjort något sedan igår... :-) Strömmar sändningen via blåtand till stereon. Fungerar normalt utmärkt. Men då vet jag..
  • Tills felet är löst, bör dessa länkar till alla våra kanaler fortfarande fungera:
    Direktlänkar i MP3
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Det stora felet hos oss löstes runt klockan 15. Om du fortfarande har problem med appen, vill vi att du hör av dig, så att det inte varit ett annat fel hos dig som vi missar att lösa.
    Annika Webbmaster
  • Hej! Har haft (har?) ungefär samma problem men på iPhone. När jag försökte lyssna "direkt" startade programmet från början. Hoppade ett par gånger från P1 till P4 vid nyhetsinslagen. Den lilla röda knappen för "direkt" var svår att pricka in.

    Testade igen! Verkar funka nu (men skickar in ändå...) men tycker den röda direktknappen kunde vara större. OK - jag är gammal.
  • Verkar funka nu (men skickar in ändå...)
    Tack för att du tog dig tid. Skönt att det verkar fungera bättre även hos dig och hör av dig om felet visar sig igen, för vi vill ju få reda på de problem som finns så att vi kan lösa dem!

    men tycker den röda direktknappen kunde vara större. OK - jag är gammal.
    Hög ålder är en egenskap du i så fall inte är ensam om. Vår app ska förstås fungera bra även för äldre lyssnare, liksom för lyssnare behöver större träffyta av andra skäl.

    Jag håller med om att det är lite snålt om utrymme runt "direkt-knappen" och ser till att din synpunkt når fram till rätt kolleger.

    Tack!
    Annika Webbmaster
  • Hej och tack för trevligt svar! Hoppas att direkt-knappen nu blir lite större i framtiden :-)
    /Lena
  • Ewys inlägg har jag flyttat hit:
    Android-appen spelar en sekund men slutar sedan
    Annika Webbmaster