SR Play-appen ej sökbar i IOS

Hej, av någon anledning heter er utmärkta IOS-app bara ”Play” vilket är jobbigt när man ska söka upp och öppna den. Alla andra appar söker man ju upp via sitt namn (SVT Play etc) men här måste man komma ihåg att bara skriva Play.

Kan ni kalla den för sitt namn please?

Dvs. ”SR Play” som alla säger, inklusive flertalet av era programledare.

Inte det lååånga och krångliga Sveriges Radio Play :-)

Kommentarer

  • Hej och förlåt att du inte fick svar!

    Appen heter fortfarande Sveriges Radio Play, men förkortas numera SR Play istället för det anonyma Play.

    Visst fungerar det som du föreslog nu?
    Annika Webbmaster
  • Yes, tack snälla för ert svar, det funkar klockrent nu.

    Glad påsk!
    Niklas
  • Detsamma!

    Annika Webbmaster