sr original app sr play

Hej!
Varför finns inte sr play som egen app till ipad pro? Har i stället fått gå omvägen via nätet för att få den.

Kommentarer

  • Hej Janne!
    Vi har inte utvecklat någon egen app för ipad. Eftersom iphone-appen funkar bra för lyssning så har vi inte prioriterat att utveckla en sådan. Vi kan ju eventuellt prioritera om det här men det är inget jag vet med säkerhet just nu.