SR-appen, iPhone, saknar cast-funktion.

Jag saknar cast-funtionen i SR-appen för iPhone så jag enkelt kan lyssna på programmen via Chromecast i min hemanläggning på samma sätt som man tittar på material från SVT. Många web-appar för nätradio har cast-funktion så varför inte SR-appen?
Vänligen Kent

Kommentarer

  • Hej Kent!
    Om du öppnar storspelaren genom att klicka på den lilla spelaren i botten av fönstret så finns cast-ikonen längst ner med texten "Tillgängliga enheter".
  • Hej, Jag saknar castingen framför "tillgängliga enheter" så det händer ingenting när jag trycker på texten. Kan därför inte casta.

        Mvh
    Bert
  • Hej Bert!

    Vad är det för enhet du vill casta till?
    Annika Webbmaster