SR appen pausar uppspelning när jag startar Shazam

Tidigare har jag när jag lyssnat på SR appen kunnat Shazam bra musik. Nu pausas SR appens uppspelning när jag startar Shazam. Väldigt tråkigt. Är det något ni har ändrat? Om ja: kan ni återgå till hur det var tidigare? Det slår mig just nu att det kan vara bra att SR appen pausas vid start av vissa andra appar. Men det vore bra om SR appen inte pausade musiken när Shazam startar.

Kommentarer

  • Jag använde version 20.3.1 (646) iOS. Såg att det finns en ny version som jag inte hunnit ladda ner.
  • Nu har jag uppdaterat SR och Shazam apparna och det fungerar som det ska (som det var tidigare). Så tråden kan stängas.
  • Så bra!

    Tack för att du rapporterade in både fel och rättelse - så att vi inte lade tid på felsökning i onödan!
    Annika Webbmaster