Sr-appen iPad

Kan inte öppna sr-appen, iPad 2 med iOS 9.3.5.

Kommentarer

  • Hej Eivor!
    Testa att göra en så kallad hård omstart av din Ipad, genom att samtidigt trycka in hemknappen och av- och på-knappen så länge att äpplet dyker upp och plattan startar om.

    Om detta inte hjälper, så är tyvärr mitt bästa tips att avinstallera appen, starta om plattan och sedan ladda hem appen på nytt. Med den manövern kommer tyvärr favoriter, eventuella nedladdade program och din lyssningshistorik att raderas, men jag vet att detta har hjälpt andra med liknande problem, till exempel Åse här:
    Kan ej öppna SR-appen på min iPhone efter senaste uppgradering

    Lycka till!
    Annika Webbmaster