SR-appen: Byta P4-kanal

I appen Sveriges Radio Play vill jag lyssna på P4 Stockholm direkt, men hittar bara P4 Jämtland. Undrar hur det kommer sig, och om det går att göra något åt saken?

Kommentarer

  • Oj, det brukar vara tvärtom, att P4 Stockholm ligger förvalt och att de övriga 25 P4-kanalerna kan vara knepiga att hitta till ...

    Det är enkelt att byta när du vet hur:
    Långtryck på "P4-sockerbiten" i toppen av appen och välj din kanal!

    Annika Webbmaster
  • Toppen, tack för snabbt och bra svar!