SR appen är otroligt rörig.

Hej
Utbudet på SR play är underbart men otroligt svårt att navigera inom. Att söka o hitta det man letar efter tar glädjen av det hela. Varför inte göra allt lite enklare ?

Mvh
Matts

Kommentarer

  • Hej Matts!

    Om du ger ett exempel på innehåll som du tycker är besvärligt att nå i appen, så kan jag dels (förhoppningsvis) ge tips om hur du hittar det enklast och dels återkoppla till app-teamet vad vi behöver förbättra så att det blir tydligare vilka vägar som finns för att hitta program och kanaler.
    Annika Webbmaster