SR app och Chromecast audio

Hej!
Efter senaste uppdateringen går det ej att reglera ljudet med ljudknappen på Samsung SM-T800 vid uppspelning till Comcast Audio.
Mvh,
Göran

Kommentarer

  • Hej Göran!
    Ursäkta det sena svaret. Tyvärr är detta ett känt fel och utvecklarna kommer att kolla på det. Någon ändring i chromecast hanns inte med i senaste releasen från 20 dec. Men som sagt de kollar på detta.
  • Tyvärr hittar inte Chromecast audio se appen. Det kopplas upp men i min telefon Motorola g4 står det att inga media har valts? Vad göra?
  • Hej Lewi och förlåt för att du aldrig fick svar!

    Jag har tidigare stött på problem med Moto G och just Chromecast, fel som verkar drabba fler tjänster än Sveriges Radio Play.

    Här är en sådan tråd, och även om det fel den användaren hade (typ fel tidszon inställd!) inte är samma problem som det som drabbar dig, tycker jag att de förslag som ges i tråden är vettiga och kanske kan vara till hjälp när du felsöker!
    https://forums.lenovo.com/t5/Moto-G5S-Moto-G5S-Plus/Problem-with-ChromeCast/td-p/3859652

    Om felet kvarstår, så berätta gärna vilka andra tjänster som är drabbade respektive vilka som fungerar, eftersom det kan vara en ledtråd när vi felsöker!

    Än än gång: Jag ber verkligen om ursäkt över att du inte fick svar förrän nu!
    Annika Webbmaster