SR app funkar bara på iOS 13

Hej,

Jag upptäckte att SR Play bara funkar på iOS 13.
Detta är den nyaste versionen lanserad 2019.
Det verkar konstigt att endast stödja personer med nya telefoner med en public service-tjänst.

Kommentarer

  • Håller helt med!
    Jag har en fullt fungerande dator samt mobiltelefon, dessutom relativt moderna men nu kan jag inte använda SR App-uridiotiskt att public service inte längre är public service.

    //Jenny
  • Hej och förlåt att svaret dröjt.

    Det ska gå att få hem en äldre version av appen, men fungerar endast om du använder samma Apple-id som när du först laddade ned appen.
    Kan jag installera en äldre version av Iphone-appen?

    Annars går alla kanaler och program att ta del av från vår hemsida, som fungerar bra på Iphone.
    Annika Webbmaster