SR app Beta

Betaversionen har utrustats med programinformation. Tyvärr följer den inte med och byter till nästa program när tiden går.

Kommentarer

  • Hej Lars,

    För att förtydliga:
    Är problemet att programinformationen inte följer med (uppdateras) när det börjar ett nytt program?

    Och bara för att vara helt på den säkra sidan:
    Detta gäller alltså i vår tjänst för Sonos?

    Vänligen
    Maksim
  • Precis. När ett nytt program börjar så ändras inte raden för programinformation, med mindre än att man ”laddar om” i appen.

    Jo, jag kör i SONOS.

    Hälsningar
    Lars Valentin
  • Tack för förtydligande, jag tar med mig buggen till utvecklarna!

    /Maksim