Spolar tillbaka automatiskt

Hej!
Efter sista uppdateringen så spolas programmet man lyssnar på tillbaks till början när man går ur appen. Ex lyssnar jag på morgonpasset p3 till minut 34. När jag sedan kommer tillbaka och skall lyssna vidare så är spelaren på 0, även på "lyssna vidare". Går det att lösa? Vid långa program är det svårt att behöva spola och leta efter var man var.

Kommentarer

  • Hej!
    App-utvecklarna håller på att arbeta med detta och ser i vilket skede felet uppstår, men har ännu inte löst det. Däremot har de ett tips för att komma runt felet tills vidare:
    Spela något annat först, sen spela avsnittet från fortsätt lyssna-sidan

    Hoppas att det tipset kan minska problemet för dig!
    Annika Webbmaster