Varför går det ej att backa i livesändning med Firefox?

Som det är idag funkar det bara att spola tillbaka i livesändningar med Chrome. Tråkigt. Trycker det borde funka i Firefox också!

Kommentarer

  • Hej
    Firefox stöder tyvär inte HLS, vilket är vårat huvudformat för livesändningar, så för just Firefox använder vi strömmande mp3 - och det stöder tyvär inte spolning.

    Mvh
  • Hej

    Skulle ni kunna utveckla lite vad skillnaden är mellan HLS-stöd i Firefox och Chrome? En snabbtitt på Wikipedia gav intrycket av att det stöddes av Firefox på samma sätt som Chrome (Se bifogad bild)

  • Hej
    När nuvarande spelaren skrevs så fanns det inte stöd - men vi håller just nu och skriver om den, och kommer då att ändra det.

    mvh