Spola i direktspelning i Chromium

Hej,

Hur kommer det sig att det inte går att spola i direktspelning i Chromium när det går i Chrome? Har ni hårdkodat vilka webbläsare som ni aktiverar funktionen för? Rimligtvis borde det tekniskt vara möjligt att använda i båda eftersom Chrome bygger på Chromium.

Kör Ubuntu 18.04, Chromium Version 76.0.3809.100 (Official Build).

/Vilhelm

Kommentarer

  • Hej
    Ja det borde inte vara någon skillnad - vi ska kolla på varför det händer.

    mvh