”Spola-funktionen” glappar i iOS-appen

Hej,
Och tack för en grym app!
Har stött på patrull senaste tiden då jag försöker spola tillbaka eller framåt i ett program, markören hamnar då inte dit jag dragit den. Bifogar ett filmklipp!
Sitter på version 8.14.3 (3335)

/Markus

Kommentarer

  • Tack Markus!

    Andra lyssnare har beskrivit samma sak, och detta behöver vi förstås komma till rätta med! Utvecklarna ser över detta.

    Bra med en tydlig film.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Testa gärna om motsvarande funktion fungerar bättre ifall du istället lyssnar genom Safari (eller annan webbläsare i telefonen) och hemsidan sverigesradio.se!

    Starta P1:s direktström. Klicka på den lilla pilen (ser ut som ett V) till höger i spelaren för att komma åt den större versionen av spelaren där 15 sekunders-knapparna finns.

    Om detta fungerar bättre, så kanske det kan vara ett alternativt sätt att lyssna tills appen fungerar bättre? Att veta om du får samma fel även med hemsidan eller inte hjälper dessutom utvecklarna att ringa in problemet, så berätta gärna hur det fungerar!

    De andra som har rapporterat in felet har haft Iphone 6S. Är det samma som du har? (Det skulle kunna vara ett fel som inte märks i alla telefoner.)
    Annika Webbmaster
  • Hej! Har samma problem, men med Android appen. Upptäckte buggen för lite över en månad sen nu. Jag har en one plus, och appen är version 20.3.4
  • Ah, jag undrade varför jag inte kände igen Markus felanmälan, tills jag såg att den är över ett år gammal!

    Däremot vet jag att ett par lyssnare har rapporterat in liknande fel med Android-appen sedan den förra versionen.

    Fungerar det bättre att spola framåt än bakåt för dig, eller är det "glapp" åt båda hållen?
    Annika Webbmaster