Spola fram/bak borta från widget

I version 4.3.1.3509 har spola fram/bak-knapparna tagits bort från den widget som visas på inloggningsskärmen (Android). Knapparna blir nu tillgängliga först efter inloggning. En försämring eftersom det krävs ett antal petningar för att öppna telefonen och ta fram widgeten eller spelaren.

Återinför gärna knapparna i icke inloggat läge.

Kommentarer

  • Hej Fredrik!
    Testa att föra två fingrar till rutan med vår spenare på låsskärmen och sedan sära på dessa (finns det ingen bra motsats till "nypa ihop"?).

    Utvidgas då denna ruta, så att du kan komma åt femtonsekunders-knapparna?
    Annika Webbmaster
  • Det är riktigt, jag upptäckte detta av en slump efter inlägget. Motsats till nypa ihop (pinch) bör rimligen vara dra isär. Jag hade gärna sett att visningen av widgeten (default expanderad/minimerad) kunde bestämmas med en inställning.
  • Jag hade gärna sett att visningen av widgeten (default expanderad/minimerad) kunde bestämmas med en inställning.

    Jag med. Det kanske går? Se här:
    surfa.se: Ta kontroll över notiserna i din smartphone

    Olika Android-telefoner ser olika ut och det är inte säkert att inställningarna hos dig ser ut exakt som jag beskriver, men du ska ha möjlighet att hantera notiser någonstans bland inställningarna.

    Jag hoppas att detta är en hjälp:
    1. Leta upp Ljud och aviseringar bland Inställningar
    2. Klicka på knappen Appaviseringar
    3. Leta upp Sveriges Radio Play och se vilka inställningar som finns

    Har du andra ljud-appar som ger utfällda aviseringar på låsskärmen? Jämför i så fall hur inställningarna ser ut i den appen och gör samma i Sveriges Radio Play.

    Hör gärna av dig och berätta hur det går!
    Annika Webbmaster