Spola fram 15 sekunder med airpods

Jag har haft airpods sedan augusti 2019 och lyssnar ofta på olika program som jag laddar ned i SR-appen. Sedan Apples senaste uppdatering så fungerar det inte att spola fram 15 sekunder, genom att dubbelklicka på mina airpods, om jag vill hoppa över något. Det fungerar i t. ex. Spotify för nästa spår och i Podcaster för nästa spår men inte hoppa fram 30 sek. I SR-appen händer ingenting när man dubbelklickar på en airpod
Med vänlig hälsning
Perra

Kommentarer

  • Tack!

    Det är förmodligen samma underliggande fel som jag sett med Bluetooth-hörlurar, Apple Watch och en del andra enheter.

    I december bytte vi hela den underliggande tekniken bakom spelaren i appen, och trots att vi förstås försökte testa alla funktioner innan, är "fjärrkontroll via andra enheter" något vi då missade, så vi kikar på det nu!
    Annika Webbmaster