Spola förbi låt

Ibland lyssnar jag på SR-program med musiken. Men då och då är låtarna inte min smak. Undrar därför om det finns möjlighet att lägga till en funktion så man snabbt kan hoppa förbi en låt in ett förinspelat program.

Kommentarer

  • Hej Tore!

    Gäller detta appen eller webben?

    Detta fungerar inte rakt av på någon av plattformarna, men jag vill berätta hur jag själv brukar göra!

    Det finns lite olika sätt att spola i ett program och jag, som dagligen behöver spola i våra avsnitt när jag felsöker våra tjänster, kan ha kommit fram till lite enklare sätt!
    Annika Webbmaster