Spola bakåt i direktlyssning på webben

Lyssnar gärna på program på datorn från er hemsida. Kommer ofta sent  in i programmen, men får ändå höra hela programmet från början genom att spola tillbaka från början. Dock lyckas jag inte spola tillbaka helt i Studio Ett. Kommer jag in i programmet kl 17:15 kan jag spola tillbaka till kl 17:00 men inte tillbaka till programmets start kl 16:00. Kan inte lyssna på 16:00-16:45 förrän hela programmet avslutats, dvs efter kl 17:45. Gör jag fel, eller går det inte?
Ser en liknande fråga från tidigare där ni hänvisar till en vit pil som pekar nedåt som man skall klicka på för att hoppa bakåt. Hittar inte någon sådan pil.
Tittar på datorn, Windows 10, Microsoft Edge.

Kommentarer

  • Bra att du kan grunden i att backa, till början av ett programblock! Att backa till föregående program är mest intuitivt om du fäller ut så att du ser en större version av spelaren, genom den lilla pilen jag markerat här.

    I det större läget klickar du sedan på "bakåt-symbolen", först förbi Ekot och sedan till Studio Etts första timme.

    Hör av dig om det är något vi behöver förklara tydligare!

    Annika Webbmaster